Известие

Collapse
No announcement yet.

Неприятен инцидент

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Неприятен инцидент

    Здравейте, колеги. Днес ми се случи доста неприятен инцидент и e цяло чудо, че в момента ви пиша! Днес се прибирах към Благоевград от Пловдив и минавах през Ихтиман. Валеше сняг и настилката беше хлъзгава, кофти ситуация за млад шофьор... Малко след Ново Село на един завой колата ми поднесе и загубих контрол на нея. Панически натиснах спирачката и се завъртях на 180 градуса. В следващия момент вече се пързалях със задницата надолу по един стръмен склон към една река. За мое щастие колата остана през цялото време на гуми и не можа да се обърне. Озовах се в средата на реката и като се опитах да отворя шофьорската врата за да изляза навън всичко взе да се пълни с вода Oказа се, че от другата страна колата не беше толкова затънала и успях да изляза през другата врата. Общо взето не беше много дълбоко, нивото на водата стигаше до средата на бронята. Благодарение на няколко добри хора, които се притекоха на помощ след около 2 часа и половина дърпане, бутане и джапане в ледената вода успяхме да изтеглим колата от водата с джип. От ауспуха течеше вода, а и се оказа, че акумулатора е паднал. Вързахме го с кабели за джипа и пробвах да запаля, но като звъртях ключа и видях, че на таблото не изгасват лампичките на airbag'а, както и тази с ключето (code). Естествено колата не можа да запали, интересно ми е каква може да е причината да свети ключето, за airbag'а е г/д логично, може би заради кросчето надолу по склона.
    Alfa Romeo 145 1.4 16V TwinSpark 103hp [1998]
    Peugeot 206 1.4 74hp [2001]
    Renault Megane 2 1.5 dCi 100hp [2005]

  • #2
    Колега, кофти ситуация. Важното е че си жив и здрав! За ключето има много теми, пробвай да запалиш с кафявия ключ
    При мен тия 2 лампички постоянно си светят, за възглавницата, защото не е вързана, а за ключа нямам идея, но колата си пали всеки път без проблем

    Comment


    • #3
      важното е 4е си жив и здрав колега пак колата 6те се оправи дано по барзо де
      Alfa Romeo 146 1.4 T.S

      Comment


      • #4
        Колега, аз като си разбих Ланчата и на мен ми светна имобилайзера...и не запали докато не я закарах във Ванто да го отвържат...аз мислех, че е от не знам и аз какво, защото моята седя 3 месеца на хармоника преди да възкръстне....не знам, според мен може има нещо общо с удара, с оглед и на моя опит....важното е, че ти си цял....


        Апропо, отвориха ли се торбите или?Щото моята изобщо и не помисли...а се треснах с едно 150км/ч...
        Last edited by Satanism; d.m.y г., 00:41.
        156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

        OEM & Ventura Garage
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

        Comment


        • #5
          Малеей колега добре ,че си цял историята звучи много потресаващо!
          Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
          Fiat Bravo II 1.4 90hp
          sigpic
          Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Nyte Покажи съобщение
            Здравейте, колеги. Днес ми се случи доста неприятен инцидент и e цяло чудо, че в момента ви пиша! Днес се прибирах към Благоевград от Пловдив и минавах през Ихтиман. Валеше сняг и настилката беше хлъзгава, кофти ситуация за млад шофьор... Малко след Ново Село на един завой колата ми поднесе и загубих контрол на нея. Панически натиснах спирачката и се завъртях на 180 градуса. В следващия момент вече се пързалях със задницата надолу по един стръмен склон към една река. За мое щастие колата остана през цялото време на гуми и не можа да се обърне. Озовах се в средата на реката и като се опитах да отворя шофьорската врата за да изляза навън всичко взе да се пълни с вода Oказа се, че от другата страна колата не беше толкова затънала и успях да изляза през другата врата. Общо взето не беше много дълбоко, нивото на водата стигаше до средата на бронята. Благодарение на няколко добри хора, които се притекоха на помощ след около 2 часа и половина дърпане, бутане и джапане в ледената вода успяхме да изтеглим колата от водата с джип. От ауспуха течеше вода, а и се оказа, че акумулатора е паднал. Вързахме го с кабели за джипа и пробвах да запаля, но като звъртях ключа и видях, че на таблото не изгасват лампичките на airbag'а, както и тази с ключето (code). Естествено колата не можа да запали, интересно ми е каква може да е причината да свети ключето, за airbag'а е г/д логично, може би заради кросчето надолу по склона.
            под шофьорската седалка има един бутон - натисни го и пробвай пак да запалиш
            alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

            Comment


            • #7
              Идеята на бутона не е ли да спира ръчно подаването на гориво към мотора ? Кофти инцидент наистина ... Откачи акумулатора за 2-3 мин. и пробвай пак .
              145 1.6 ТС '97 ех.
              145 1.9 JTD '00
              307 CC 2.0 '04

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от tokata_pz_flex Покажи съобщение
                Идеята на бутона не е ли да спира ръчно подаването на гориво към мотора ? Кофти инцидент наистина ... Откачи акумулатора за 2-3 мин. и пробвай пак .
                Това е идеята, но ЕКУ-то го чете като грешка и тъй като е изкочил, няма да запали без да го натисне обратно.

                Лоша ситуация, но важното е, че си жив и здрав!
                sigpic

                Comment


                • #9
                  ---
                  Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 16:34.
                  Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                  Comment


                  • #10
                    ЗАПОМНЕТЕ ЩЕЩО, КОЕТО НА КУРСОВЕТЕ НЕ ГО КАЗВАТ, В ЗАВОЙ ПРИ ЗАЛЕДЯВАНЕ И СНЯГ СЕ ИЗКЛЮЧВА ОТ СКОРОСТ И КОЛАТА ВЪРВИ НОРМАЛНО В ЗАВОЯ, ТРЕНИРАЙТЕ В НАЧАЛОТО НА ВСЯКА ЗИМА ТОВА,
                    УСПЕХ

                    Писането с главни букви се приема за викане!
                    Last edited by trustworthy; d.m.y г., 12:14.

                    Comment


                    • #11
                      Не че нещо се опитвам да се заяждам ама това да вземеш да си го отнесеш към оня спам тема, която се разрази наскоро, за шофирането при различните условя на мокра настилка. И вземи си изключи caps-а. А на колегата ще му кажа, че се случват и такива работи. Никой не е застрахован. Да запали една свещичка, че е жив и здрав и да не го мисли. Колата си е кола по един или друг начин, рано или късно се оправя. Успех ти пожелавам и спокойно
                      Last edited by trustworthy; d.m.y г., 12:14.
                      The greatest of all scientific hobbies!

                      Comment


                      • #12
                        Колега,тенекиите се оправят.Нали си жив издрав!Другото са подробности.И колицата вярвам,че ще се оправи.Гледай само напред!!!
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от emil georgiev Покажи съобщение
                          ЗАПОМНЕТЕ ЩЕЩО, КОЕТО НА КУРСОВЕТЕ НЕ ГО КАЗВАТ, В ЗАВОЙ ПРИ ЗАЛЕДЯВАНЕ И СНЯГ СЕ ИЗКЛЮЧВА ОТ СКОРОСТ И КОЛАТА ВЪРВИ НОРМАЛНО В ЗАВОЯ, ТРЕНИРАЙТЕ В НАЧАЛОТО НА ВСЯКА ЗИМА ТОВА,
                          УСПЕХ

                          За каква кола? С предно предаване? Със задно? На каква настилка? Колега това е безумие! Ако караш трамвай или влак в релси може и да останеш на пътя. Призовавам всички млади и неопитни шофьори: Особено при хлъзгава настилка! Преди завоя решавайте на коя предавка ще го преодолеете, включете я, пуснете съединителя и не го натискайте, и не превключвайте докато не излезете от завоя!
                          Last edited by tonov; d.m.y г., 11:38.
                          Alfa Romeo 75 24V

                          Comment


                          • #14
                            Колега наистина много неприятен инцидент, но важното е , че ти няма нищо на теб.Аз миналата зима също се завъртях ама за щастие успях да овладея колата и се отървах без удар. А колата спокойно ще се оправи.
                            sigpicAlfa Romeo 145 Junior 1.4 TS 103hp

                            Comment

                            Working...
                            X